5 Temmuz 2019 Cuma

KADIN ERKEK

Özellikle şu bir buçuk senede yaşadıklarımdan sebep, atlatmak için daha daha derinlere inmem ve edindiğim tecrübeler sebebiyle, neredeyse kadın erkek ilişkileri konusunda uzman oldum.Gelin bana çözeyim diyeceğim neredeyse o kadar.😂

Fakat dün kardeşimden ayırmadığım bir arkadaşımla bu ilişkiler üstüne konuşurken, çok şahane bir tespit yaptım kendimce.Benim pek hoşuma gitti.Sizinle de paylaşayım dedim.Çünkü birçok duruma açıklık getiriyor bence.

Şöyle ki;

Biz kadınlar, eğlenirken ilkel, evlenirken modern erkek istiyoruz.

Aynı

Erkeklerin eğlenirken bakımlı, rahat, sosyal kadın isterken, evlenirken mümkün olduğu kadar karşı cinsle muhattap olmayan, evinde, yemeğinde kadın istediği gibi.

Şimdi "yok ben hiç de ilkel erkek istemiyorum" diyen çıkar. Linç yiyebilirim.Ama hemşirelerim, kendimizi kandırmayalım.Az libidosu olan hemen hemen her kadının, o instagramda falan şişirdiği kaslarını gösterip takipçi toplayan sarışın beylere dibi düşmüyor mu? Düşmüyorsa sarışın sevmiyordur.😏

Ne özelliği var kaslarından başka o kardeşlerin?Başka ne meziyetleri var? Bizim ilkel duygularımızı tatmin etmekten başka? Yani prenses gibi Amerikalı, İngiliz, Rus kızların gelip Antalya'da orda burda çok sevgili yurdum erkeğine kapılmaları aslında insanoğlunun özüne inilse çok anlaşılır değil mi? Yani hormonel olarak biz doğurmak istiyoruz.Onlar doğurtmak.İşin özü bu.E bunun için de bütün o kültür eğitim cart curt bi kenara, içgüdünün gördüğü kaslı, gözleri dönen düz erkek. .Hatta  kaslı olmasina gerek yok.Düz erkek....

Fakat kültür seviyemiz arttıkça da, bu tür erkeklerden bilinçli şekilde uzaklaşıyoruz.Modern kültürü erkeklerle evleniyoruz.Amma işte...Gayet statülü, karşısında konuşurken önünü ilikleyeceğin kadınların, kendilerinden yaşça, eğitimce, sınıfça çok alt sınıfta erkeklerin dibine düştüğünü biliyorum.😂🙆

Tabi istisnalar olabilir.Fakat bence, ilkel, gözü dört dönen erkeğe kapılıp evlenen, malum o karşılıklı heyecan geçince çile çekiyor.Modern erkekle evlenen de, gayet problemsiz huzurlu bir hayat sürüyor ama ömür boyu da heyecanı isteyen tarafı dürtüp duruyor.

Yani kardeşim, lütfen kimse artistlik etmesin.Özümüz aynı.Ha bu genellemeye girmeyen bir kısım olabilir.Ama onun da nedenleri vardır.Bence öyle yani.Tabi tartışmaya açık.

En son nasıl toparliyim bilemedim. Ama işte evliliğin insan uydurması yanı çıkıyor ortaya.Bir de kutsal bi yere oturtmasak keşke de, sen ben gibi problem yaşayan kadınlar, sırf bu tapular, bu kutsallık, öğretimişlik,vah vah ah ah yüzünden işkence çekmesek.Yanınca canımız kapıyı vurup gidebilsek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder