27 Temmuz 2016 Çarşamba

Japon Koca

 Aslında eş değil daha çok anne olarak yazayım diye başladım bu blog işine ama bugün çok gaza gelmişim bırakın anlatayım (*^_^*)
 Yabancı damat zaten ilgi çekiyor ama bir de Japon olunca ya inanmıyorlar yada gözleri fal taşı gibi açıp “ay nasil evlendin Japonla ” diyorlar.(*^_^*) Valla çok güzel evlendim anlatayım.
 Japonya’ya ilk öğrenci olarak geldim.ilk 5 yıl “Japon bir erkekle değil evlenmek hissi bir münasebetim olma ihtimalini dile getirene totomla gülecek durumda idim.imkansızdı!!!! Japon milleti içine kapanık duygusunu belli etmez,erkeği bencil falan filandı.Sonra çat diye eşimle tanıştım!Ben diyim kısmet siz diyin al böyle yalarsın tükürdüğünü (*^_^*) ben bu adamla evlenecegim sanırım dedim.Ama adamın hiç o taraklarda bezi yok. Gel zaman git zaman nasıl aklını çeldim bilmiyorum,bir yılsonu akşamı nihayet gördü beni (*^_^*) Ve 1 yıl sonra yine bir yıl sonu akşamı yaptık nikahımızı.(*^_^*)
  Peki nasıl oldu.Ailem karşı çıkmadımı.Vallahi çok kolay oldu.Ben aileme evleneceğim adamı getiriyim tanışın dedim.Bi gittik babam nişan organizasyonu kurmuş (*^_^*) Tamam 30yaşına gelmiş olabilirdim ama Japon mapon veriyim artık bunu modunu da beklemiyordum doğrusu!(*^_^*) Yok şaka.Veriyim artık modundan değilde aceleci bi adam işte benim babam.
 Sonra annemi ikna etmek biraz zor oldu.Geri kalan ömrümü Japonya’da geçireceğim diye önce yanaşmadı.Ama Kou’yu alıp Türkiye’ye gittiğimde o da çözülüverdi.Şeytan tüyü vardı bu adamda (*^_^*) Annemi bırakın en büyük korkusu koluma bi Japon takıp getirmem olan 80yaşındaki annanem bile çözüldü! Şimdi benden çok seviyor desem yeri. (*^_^*) Ha bir de köpüklü kahve bile yapmayı beceremeyen beni Kou olmasa kimsenin almayacağı mantığı da var o ayrı. (*^_^*)
 E ne var bu adamdaki herkes seviyor böyle.Valla pek Japonluk yok.Aklı bi karış havada.Hayalperest.Tiyatrocu.Yönetmen olcam,film çekcem,filmimi seyredenler daha iyi insan olcak falan sayıklayan bi tip.Günlük hayatta baştan savmalıklarıyla beni kudurtan, işe geldimi aşırı titizliği ile tam bir Japona dönüşen ilginç insan.İki yaş küçük benden.Zengin oluruz dedik ama henüz gerçekleşmedi bakalım :p Böyle yani.Sizden benden bir farkı yok.Japonmuş,Çinliymiş,Meksikalıymış,benim senin gibi insan!  
 Düğünümüz yazın oldu ama evlilik yıldönümümüz bizim için anlamı olan yılın son günlerinde.Pahalı hediyelerimiz yok birbirimize.Her sene bir sonraki seneyi heyecanla beklediğim mektuplarım var benim. (*^_^*) Her sene bir sonraki sene açılmak üzere bir mektup alıyorum.Yani her sene bir önceki sene yazılmış olan mektubu okuyorum.Bu seneki mektubum!
  İnsanoğlu işte.Hele de çocuk olduktan sonra arada bi kocayı gırtlaklayası geliyo insanın (*^_^*) Onun için arada böyle hatırlamak lazım güzel günleri değilmi.Ben bugün baya bi hatırladım.Arşivleri falan karıştırdım.tv’ye çıkan düğün videomuzu buldum 😊 merak ederseniz buyrun ↓ Yalnız bir iki düzeltmem var.Ben evlendiğimde 30yaşındaydım.Ve Kou hiç genel müdür olmadı (*^_^*) ayol kim kaybetti ben bulayim 30 yasinda öyle zengin kocayi (*^_^*)

1 yorum: