27 Temmuz 2016 Çarşamba

Japonları Nasıl Bilirsiniz?

 Bu gece ayaklarımı uzatıp güzel bir film izleyecektim.Ama bunu,tüm hücrelerimle güleyim mi ağlayayım mı bilemediğim tam şu an anlatmalıydım..Bu sefer Meyra Sultan ile ilgil olmayacak ama dinleyin,neden anlatılası olduğunu anlayacaksınız.
Japonları nasıl bilirsiniz?Mini mini,kibar,düzenli,çalışkan,ayrıntıya takılan,bizim on dakikada yapacağımız işe saatler harcayıp mükemmeli hedefleyen?
Değil işte…
Ya da bendeki defolu…Benim koca kişisi 1.83 mesela.Ama “Neresi Japon len bunun?” dediren asıl özelliği bu değil.Bugünkü episodumuz ↓
 Evde tadilat vardı.(Bunu anlatmayacağım.Hiç eğlenceli değil.)Biz öğleden önce Meyra Sultan’la havuza gideceğimiz için,O’nu yedirip içirip hazırladım ve kapıya yöneldik.Koca kişisi evde tadilatın başında duracaktı. Oturma odasında da akşamdan içeri astığım çamaşırlar vardı.Düşünceli kocam sağolsun,adamların gözü önünde olmasın diye dışarı çıkarmış çamaşırları.
Hava da güzel,oh mis.Akşama doğru içeri alayım,bi güzel katlayayım dedim….↓


 Japonların yüz karası kocam,umarım kafanızdaki Japon imajını yıkmamıştır.Ama Japon mapon değil,erkek diye bakacağız artık napalım…Vardır vardır sizde de güzel episodlar.  🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder